Alle paden leiden naar...

13 juni 2020 - Eindhoven, Nederland

.....Maastricht dus!

Ik schreef over het plan om het Krijtlandpad te gaan lopen. Geheel terecht schreef iemand: "per dag 5 km en dan een rustdag", dat zette me aan het denken ๐Ÿ˜Š. Ik heb drie weken de tijd, waarom zou ik die niet ten volle benutten. Na even rekenen, kwam ik tot de conclusie dat ik best vanuit huis kan vertrekken. Via delen van het Pelgrimspad en het welbekende Pieterpad moet ik in ongeveer 7 dagen in Zuid Limburg zijn. Aansluitend loop ik dan het Krijtlandpad en als ik dan nog zin heb, weer richting huis. Heb ik geen zin meer....dan pak ik mondkapje ๐Ÿ˜ท en trein en ben ik zo weer thuis!

Om onderweg en vooral 's avonds wat aanspraak te hebben, ga ik kamperen. Maar dat had ik al verteld....ย  Inmiddels heb ik een warme slaapzak aan mijn uitrusting toegevoegd en een opvouwbare mok met dompelaar voor een warm bakkie bij de tent.ย

Ik ben er klaar voor! Nu nog hopen dat Corona geen roet in het camping-sanitair gooit, want een eigen wc op mijn rug gaat me toch te ver! ๐Ÿ˜‚ Oh ja, een beetje mooi/droog weer is ook wel een kleine vereiste.