Change of plans

26 mei 2020 - Eindhoven, Nederland

De Camino....door Corona liep het allemaal anders. Zoals vele anderen moest ik mijn plannen bijstellen. Ik richtte me eerst op september, maar zie daar toch van af. De alberges kunnen minder mensen ontvangen, met als gevolg meer mensen die in een hotel willen overnachten. Ik ben een beetje bang te moeten haasten voor een slaapplek. Reserveren kan, maar dat zou het vrije gevoel waar ik vorig jaar zo van genoot wegnemen. Dit jaar dus even niet, misschien volgend jaar?
Maar....ik heb in september wel 3 weken vrij gepland staan en wil dan toch wel even weg. Ik ging op zoek 😊 en vond het Krijtlandpad. Een rondwandeling van 90km in het uiterste zuiden van Limburg. Door de heuvels toch een beetje buitenland-gevoel en met een beetje geluk nog mooi weer. Om mezelf nog wat meer uitdaging te geven heb ik besloten om onderweg te kamperen. Ik heb net een tent besteld die maar iets meer weegt dan een pak suiker. Dat moet te dragen zijn!
"Wie schoan os Limburg is" De cursus Spaans ging niet door, nu eens kijken of ik het Limburgs nog versta 😉

1. Mariet:
    26 mei 2020
    Leuk plan. 90 km in 3 weken = 30 km per week = 1 rustdag en dan 5 km per dag. Veel tijd om van het landschap te genieten.
  2. Monique:
    Jij snapt het, Mariet! 😂
  3. Irma:
    26 mei 2020
    een fijn vooruitzicht! neem je ook een brander en een pannetje mee? om zelf iets te koken, of laat je dat dan al wel over aan de chefs in de keukens van limburg?
    wij moeten het nog gaan zien, wat mogelijk is voor ons.
  4. Annelies:
    26 mei 2020
    Dan mosse mer ins bie mich op d’r kaffe koamen. Kenste e bietje proove
  5. Monique:
    26 mei 2020
    #Irma, pannetjes worden me dan toch te veel om mee te sjouwen, ik hoop op wat uitgebreidere snackbars 😋
  6. Monique:
    26 mei 2020
    #Annelies, mag het ook een kopje thee zijn? 😁
  7. Leen de bruijn:
    26 mei 2020
    Dan ben je nog een beetje op Ma d.r geboorte streek
  8. Hans:
    26 mei 2020
    Klinkt heel mooi. Gaat goed komen, maar 5km per dag is wel wat weinig toch. Je kunt de route altijd 2 keer lopen, eerst links om en dan rechts om....
  9. Greet:
    27 mei 2020
    Ik ga je weer volgen ......zittend !
  10. Jolanda Dikmans:
    28 mei 2020
    Mooie route, ik zoek nog iets voor juli. Dan zou dit ook kunnen. Dank voor de tip.
  11. Gesna Heesakkers:
    30 mei 2020
    Oh Monique wat een goed idee. Toen ik dat van jouw tentje las, dacht ik meteen aan het nostalgische koperen spiritusbrandertje dat ik nog heb. maar verderop begreep ik dat jij het in een iets hoger segment zoekt! Lekker op je gemak door het Limburgse land lopen en zo'n tentje kun je ook achter bij de boer opzetten. Heel veel plezier met de wandeling, Ik volg je !!! (*-*)