Dag 5 Van Grevenbicht naar Sittard

3 september 2020 - Sittard, Nederland

Niet zo ver vandaag, dus uitgeslapen tot half 9 😊. Het weer zit niet mee, vanaf dat ik buiten ben, regent het...

Nog even een grappig detail, mijn gastvrouw van afgelopen nacht heet Corona. Ik heb er maar geen opmerking over gemaakt, die zal ze inmiddels wel meer dan beu zijn.

Maar, regen dus! Een groot verschil met gisteren toen het zomer was. Wat je dan leert: gewoon maar doorlopen, verstand op 0, een liedje zingen en uiteindelijk kom je er ook. Vanaf ik in Sittard was, werd het meteen droog, dat was wel een beetje wrang 😜.  In een gezellig restaurantje een gezonde salade gegeten en de tijd wat gerekt met wat koppen thee, want het was pas 14 uur. Bij mijn adres voor vanavond was geen kookgelegenheid, dus had ik bedacht dat ik dan de krentenbollen kon eten (vandaar de gezonde salade), maar vrij snel na ontvangst (met thee en veel verhalen van de man des huizes), werd me soep aangeboden en later bleek dat ik best voor de rest van de maaltijd ook aan kon schuiven. Bijzondere mensen!
Morgen naar Heerlen! Ik sla een stukje van de route over, omdat de dag anders te lang zou zijn èn omdat ik het stuk van Sittard naar Spaubeek vorig jaar al een keer gelopen heb (als NS-wandeling). Dan is het niet echt smokkelen, toch?
Chris en Gerrit, ik ben er bijna! Tot morgen!

P.S. weinig foto's vandaag ivm de regen

Kasteel LimbrichtKasteel LimbrichtBlijven lachen 😂Sittard

1. Michael Frenkiel:
    3 september 2020
    Goed bezig Monique! Mooie foto's van je mobiel.
    Succes morgen weer en beter weer! Groetjes 😚
  2. Christel:
    Morgen lekker droog 👍👍
  3. Chris:
    3 september 2020
    Succes morgen met wandelen, hopelijk beter weer, hoe laat denk je ongeveer bij ons te zijn??haast je vooral niet, maar vind heel leuk dat je komt.. gr Chris
  4. Ingeborg:
    4 september 2020
    Leuk om weer wat te lezen wat je hebt beleefd.