Alles op één hoop

24 mei 2022 - Burgos, Spanje

Ik probeerde net alsnog van iedere dag een stukje te schrijven, maar alles loopt door elkaar,  haha! Er gebeurt  zoveel en tegelijk is het leven simpel op de camino. Er waren momenten dat ik dacht " ik kap ermee, mijn  voeten doen teveel pijn", maar ook weer leuke ontmoetingen op dat soort momenten. Zoals Anty, wonend in Spanje, maar oorspronkelijk een Fin. Of Sylvie uit Frankrijk die vertelde over haar camino na de scheiding  van haar man. Mario, een Spanjaard die we leerden kennen via de Engelse Paul. Mario vond het heerlijk om over zijn land te vertellen en nam ons zelfs 2 keer mee om de echte Spaanse keuken te proeven (waarvan één keer in een Parador-restaurant, superchic en ik zat daar ongemakkelijk te wezen mijn caminokloffie 🙃).
Onderweg een muzikant die me aan het huilen maakte, slapen bovenin een stapelbed midden in de kamer (geen oog dicht gedaan), op de radio geweest (radio Camino de Santiago).
En dan is het moment om afscheid te nemen van Linda, we hebben ruim 2 weken samen opgetrokken, kamers en stapelbedden gedeeld. Wat een facebookberichtje kan brengen 😊. Vanmorgen is zij doorgegaan in de richting van Santiago. En ik met de bus naar Burgos. Ik kon helaas nog niet terecht in mijn geboekte hotelkamer. Omdat het ineens koud is, heb ik een barretje opgezocht voor een warm bakkie thee. Mario vertelde dat ik zeker de kathedraal moet gaan bekijken, dus dat ga ik zo doen.
Foto's volgen zodra ik WiFi heb!

1. Christel:
    24 mei 2022
    Ik lees met een smile je berichtje 👍 de slingers bij jou hangen mooi te wapperen en te shinen... En dat je voeten dan zeer doen 🙃 veel plezier zo.
  2. Jitta:
    24 mei 2022
    Geniet nog even en dan een goede terugreis gewenst, groetjes!
  3. Dorette:
    24 mei 2022
    Even lekker bijkomen en dan een goede reis naar huis. 😘
  4. Ingeborg:
    24 mei 2022
    Wat een geweldige ervaring. Fijne dag vandaag x
  5. Greet:
    24 mei 2022
    Knap gedaan… gelopen met weer mooie ontmoetingen en verhalen.
    Ik vond het weer leuk jouw verhalen te lezen en foto’s te zien !
    Een goede reis terug .
  6. Gesna Heesakkers:
    24 mei 2022
    Het zit er bijna op voor jou maar je bent weer een hele ervaring rijker. er komt vast nog een volgende keer en dan start je in Burgos. voor nu nog een paar fijne dagen en goeie terugreis!!!!
  7. Frans Verbeek:
    24 mei 2022
    Denk je niet bij je zelf, waar ben ik weer aan begonnen.maar ik ken je als een doorzetter,dus dit ga je ook weer zeker redden ,zet ,m op.
  8. Antoinette:
    24 mei 2022
    Geweldige reis weer! En op tijd weer terug voor een dagje Amsterdam zaterdag. Wandelingetje doen? 😁
  9. Judith:
    24 mei 2022
    Wat een hoop belevenissen en ontmoetingen, Monique! Rustig alles binnen laten komen de laatste dagen van de vakantie. Fijn dat je deze ervaringen hebt kunnen meemaken.
  10. Marlin:
    24 mei 2022
    Wat een leuke reisverhalen Monique, deze vakantie zal onvergetelijk zijn.
    Geniet nog even van de laatste dagen.
    Fijne en goede reis terug!
  11. Wil:
    25 mei 2022
    Mooi al die ontmoetingen onderweg,dat neem je weer lekker mee naar huis!
  12. Hans van Gorp:
    26 mei 2022
    Hoi Monique, Ga je er nu al mee stoppen?? je bent net bezig , ik dacht die loopt wel tot Santiago.......
    Nee hoor, je hebt het fantastisch gedaan, op naar de volgende trip en goede reis terug.
    Groet Hans.
  13. Monique:
    26 mei 2022
    Hans: als ik ooit met pensioen mag gaan...