Hortensia

4 september 2019 - Baiona, Spanje

Vanmorgen dus weer de 3,5 km terug naar waar we al geweest waren. En door....weer een prachtige dag met strak blauwe lucht boven de oceaan met ruige rotsen langs de kust. Het verveelt niet en de wind van zee houdt het ook te doen. Het is warm! Ik loop nog steeds samen met Lucas, de Belg van gisteren. We hebben eenzelfde tempo en kunnen het goed met elkaar vinden, al zei hij gisterochtend bijna als eerste dat hij het liefst alleen loopt 😁.
Na 26 km houden we het voor gezien. Omdat we nog niet zo makkelijk een slaapplek kunnen vinden, besluiten we naar Baiona te gaan, zo'n 12 km verder, niet lopend maar met de bus. Bij het bushokje ontmoeten we Hortensia (ja, die struik met mooie bloemen). Ze blijkt meerdere talen te spreken en raakt niet uitgepraat en gelachen. In de bus staat ze erop om ons kaartje te betalen. Wat een bijzondere mensen tref je zo!
Na een heerlijk diner nu doodop in mijn bed. Morgen weer zo'n dag graag! 😃

1. Ingeborg:
    🤗☺
  2. Nathalie:
    Op naar morgen!

Fijn zo'n leuk wandelmaatje
  3. Annelies:
    4 september 2019
    Je loopt lichter zonder steen. 😘
  4. Mariet:
    4 september 2019
    Ha Monique, Ik heb dus al je verhalen in één keer doorgelezen, ....en ook mee-genoten. Wat een mooie reis, prachtig landschap en gezellige mensen onderweg. Fijn dat je zo gemakkelijk kunt "aanpappen" en weer uit elkaar kan gaan zonder dat het ongemakkelijk voelt. De foto's zijn mooi. echt iets om straks, samen met de verhalen, een boek van te maken.
  5. Arno Lammers:
    5 september 2019
    Fijn je ervaringen zo mee te beleven tijdens je tocht. Beetje heimwee van mij naar dat gebied.
  6. Frans Verbeek:
    5 september 2019
    ook weer genoten van je foto,s naar mijn mening zag ik de foto van je loop maatje (de belg)lijkt me wel een gezellig type.altijd wel leuk om onderweg wat te kletsen en te genieten van de natuur.op naar de volgende dag,en dichter bij wat je wil groetjes .