Only the lonely

1 september 2019 - Viana do Castelo, Portugal

De vijfde loopdag al weer. Ik vond het lastig om het heerlijke bed achter te moeten laten, heb erin geslapen als een roosje. Ik kwam al snel in Vila do Costello, een grotere stad en ik moest er dwars doorheen. Niet echt leuk, maar het was gelukkig niet druk, het is zondag en nog vroeg. Ik heb toen ik in de buitenwijken liep regelmatig verlangend richting oceaan gekeken, je kunt namelijk ook vlak langs zee lopen. Wat ik echter gehoord had, is dat dat nogal zwaar kan zijn, mul zand....dus er voor gekozen deze weg te blijven volgen. Een beetje saai was het wel vandaag, ik ben geen enkele andere pelgrim tegen gekomen. Voelde me best eenzaam. Rond het middag uur heb ik via internet een slaapplek gereserveerd (lang leve internet!). Het is weer een heerlijke plek, wat meer trendy dan gisteren. Maar heel relaxed en kost bijna niks 😀.

1. Frans Verbeek:
    1 september 2019
    nou nou je ziet er al goed bruin uit zeg,en ik hoop voor je dat het wel wat beter gaat met je blaren.ik wens je morgen een fijne dag toe en hopelijk kom je weer gezellige mensen tegen,groetjes en tot morgen!!!!
  2. Irma:
    Morgen de spaanse grens over? Slaap lekker voor straks? Knuffel
  3. Truus:
    1 september 2019
    succes met je verdere tocht Monique!
  4. Hans van Gorp:
    Hoi Monique,
    Lees met veel plezier jouw reisverhalen,en zie jouw leuke foto's. Ik zou zo met je mee willen lopen!
    Maak er morgen weer een mooie wandeltocht van. Toi Toi Groet Hans
  5. Michael Frenkiel:
    2 september 2019
    Mooie foto's! Ik hoop dat je morgen weer gezellig e mensen tegen komt! Succes! 😘