Tja....

21 maart 2020 - Eindhoven, Nederland

We zijn nog maar 3 weken verder na mijn enthousiaste verhaal over mijn plan om weer te gaan lopen. Ik spotte nog een beetje met Corona....het liep anders. Ik ben nog steeds niet besmet, maar het risico daarop is best groot en Spanje (zo'n beetje heel Europa) op slot. Mijn camino moet weer wachten. Balen natuurlijk, ik keek er weer naar uit, mijn treinticket was geboekt en mijn rugzak had ik weer gevuld om te wennen aan het gewicht. Het is niet anders, deze keer staat niet alleen míjn wereld stil, maar de hele wereld.  Ik ga weer hopen op september!

Blijf gezond allemaal!

Lieve groeten van Monique

1. Irma:
    21 maart 2020
    Wat een..... Situatie.... 😡
  2. Mariet:
    22 maart 2020
    Ik hoop voor jou en iedereen dat deze zomer nog gereisd kan worden. Jammer maar het zij zo.
  3. Jolanda Dikmans:
    22 maart 2020
    Op een of andere manier is die camino voor ons op zich al een training monique 😁 leren met tegenslagen omgaan. Daar groeien we ook van. Pas goed op je zelf. We zijn risicogroep. Op naar betere tijden. Ik hoop op volgend jaar. Groetjes jolanda😇🙏
  4. Hans:
    22 maart 2020
    In September is het ook vast heel mooi daar. Komt goed.
  5. Jitta:
    22 maart 2020
    Nare toestanden in de wereld en zo komen ieders persoonlijke plannen helaas ook tot stilstand. Hopelijk kan je in september lekker weer lopen! Voor nu... gezond blijven allemaal 🍀
  6. Greet:
    22 maart 2020
    Jammer Monique maar hopen dat het virus verdwijnt en iedereen weer normaal kan doen.
    Het is een nare dreigende tijd ..... blijf gezond dat wens ik iedereen toe !
  7. Hans van Gorp:
    22 maart 2020
    Jammer Monique, maar er nu zeer velen die even niets kunnen.
    Het wordt alleen uit gesteld, dus je hebt het nog tegoed.
    Blijf gezond!! groet Hans