Onderdanen

5 september 2019 - Nigrán, Spanje

Gisteravond heerlijk gegeten in Baiona. Leuk stadje en prachtig gelegen. Veel smalle steegjes die vol stonden met terrasjes. En heel handig: Lucas spreekt Spaans, hij kan me dus prima uitleggen wat er allemaal het menu staat (leuker dan de Engelse versie 😉).
De route vandaag liep grotendeels langs mooi strand, veel baaitjes waar badgasten lagen te braden in de zon. Opvallend is dat iedereen zo vriendelijk is, belangstellend of je gewoon Bon Camino naroept. We hadden weinig andere pelgrims gezien, maar toen we even wat wilden drinken op een terras, zaten daar twee Schotten die we al eerder tegen kwamen. Ze vertelden dat ze hier een kamer hadden. Het was al half 3, een prima tijd om het wandelen weer even te staken.

Oh ja, voor degenen die nieuwsgierig zijn naar mijn onderdanen...ze houden zich best goed, al heb ik wel wat blaren. Net weer eentje doorgeprikt 😛

1. Wil:
    5 september 2019
    Je gaat goed zo te lezen en te zien op de foto's, je ziet er erg ontspannen uit!!
    Fijn dat je onderdanen je niet in de steek laten:) De lucht is hier wat minder strak blauw dan daar, begin ik een beetje jaloers te worden:)
  2. Michael Frenkiel:
    5 september 2019
    Fijn dat het goed gaat! Lijkt me heerlijk daar te lopen. En met leuk gezelschap! Geniet ervan nog en succes!
  3. Irma:
    Oe... Uit welk deel van schotland komen die 2 van het terras? 😂
    Hihi. Wat heerlijk om zo lang langs de kust te kunnen lopen!
  4. Judith:
    5 september 2019
    Wat een fijne ontmoetingen!
    Fijne (zomer)avond en wandel ze weer morgen.
  5. Mariet:
    6 september 2019
    Mooi landschap, zo afwisselend.
    Je maakt de tocht alleen maar je bent niet alleen. Het lijkt net een grote familie.
  6. Frans Verbeek:
    8 september 2019
    fijn dat je maatje Lucas goed de taal spreekt altijd makkelijk lijkt me ,dus maak dat hij je niet gaat verlaten want alleen is maar alleen zet 'm op .groetjes .