Santiago!

28 oktober 2022 - Lavra, Portugal

Om 7 uur ben ik wakker, bekijk buienradar en tot mijn verrassing lijkt het droog te blijven tot een uur of 11. Hop, uit bed dus! Toch nog lopend Santiago in! Snel een yoghurtje en een banaan gegeten, kleren aan en gaan. Het is nog aardedonker, dus mijn hoofdlamp gaat aan. Ik ben wel eerder in het halfdonker vertrokken, maar nu zal het nog zeker anderhalf uur donker zijn. Ik ben daarom blij dat er nog meer pelgrims zo idioot zijn om al te gaan lopen. Dat voelt toch wat veiliger. Vreemd om in je eigen cirkel van licht te lopen. Het wordt maar langzaam licht, want hoewel het droog is, is de lucht grijs. Hoe dichter bij Santiago hoe drukker het wordt, er gaat ergens een deur open en een complete schoolklas krioelt naar buiten. Hm...daar moet ik niet te dicht bij in de buurt komen. De contouren van de stad zijn al even zichtbaar. Je denkt dan dat je er bent, maar de weg de stad in is nog lang. Na twee en half uur loop ik licht geëmotioneerd het plein bij de kathedraal op. Ik heb het toch maar weer geflikt 😊.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irma:
    ❣️
  2. Mariet:
    28 oktober 2022
    Mooi, mag je toch weer trots op zijn.
  3. Bert:
    28 oktober 2022
    Mooie prestatie en een mooie ervaring erbij. 👍
  4. Truus:
    Goed gedaan Monique!
  5. Jitta:
    28 oktober 2022
    Je mag trots zijn op jezelf, knap gedaan weer 💪
  6. Christel:
    Toppertje 🙏🙏🙏♥️
  7. Chris:
    29 oktober 2022
    Wees trots op je zelf,ik doe het je niet na..
  8. Henk ursem:
    30 oktober 2022
    Je heb een zeer goede Camino gelopen, en gedetineerd beschreven op gevoels niveau , Goed gedaan, bedankt dat ik je heb mogen volgen .
  9. Hans van Gorp:
    31 oktober 2022