Ik ga! 😁

13 augustus 2019 - Eindhoven, Nederland

Het is nu 13 augustus, nog 13 dagen en ik vertrek richting Porto. Ietsje later dan gepland, maar hé....omdenkend heb ik het nu nog lekker tegoed. Daar dacht ik in april iets anders over, maar toch. Ik heb er zin in! De aangekondigde vermoeidheid valt mee, ik verwacht dat ik toch wel zo'n 15 km per dag kan lopen. Heb gelukkig geen haast en probeer de lat laag te houden. Santiago is een mooi doel, maar als het nu niet lukt, bestaat het volgend jaar vast ook nog wel. Het is wel of de duvel met me speelt hoor, ik heb sinds een week of twee last van mijn linkerhak, het lijkt op hielspoor. Eerder in mijn rechterhak gehad en ik draag daarom al een aantal jaar steunzolen. Ik hoop dat ik er niet al teveel door beperkt wordt. Gelzooltjes en wandelwol als extra's moeten hun werk maar goed doen! Ik laat me daar nu niet door weerhouden.

Vanaf maandag 26 augustus houd ik jullie vanaf deze plek op de hoogte van het wel en wee tijdens mijn Camino naar Santiago de Compostela (SdC). Nu echt! 😘

Monique

1. Jantine:
    Mooi! Trots op je, hoe je het doet. ♥️ Ben benieuwd naar jouw verhalen. 😘
  2. Hans:
    13 augustus 2019
    Kei goed dat je hem alsnog gaat lopen. Succes.
  3. Irma:
    13 augustus 2019
    He lieve tante, ik ben trots op je dat je het toch gaat doen. veel succes
    groetjes van je nichtje
  4. Annelies:
    13 augustus 2019
    Wat goed! Ik wens je een heel goede tocht. Geniet van je pad.
  5. Irma:
    13 augustus 2019
    Ook ik ben trots en erg blij dat je, ook al is het verlaat, er alsnog voor gaat! Dikke knuf
  6. Ingeborg:
    Stoer!😘
  7. Marjan Heijden:
    13 augustus 2019
    Wat een goed bericht. Kei fijn dat je "de draad op gaat pakken" met je uitdaging naar Santiago. Ik blijf je volgen ;-) GO GO GO Monique, heeeeel veel Succes, kracht en energie gewenst !!!
  8. Piet van der Putten:
    13 augustus 2019
    Heel veel succes. Het gaat vast een hele fijne en mooie ervaring worden!
  9. Judith:
    13 augustus 2019
    Jeeej! Nu mag deze reis echt bijna beginnen!! Heerlijk vooruitzicht, en mooi om de afgelopen periode af te sluiten. Ik ga je volgen!!
  10. Anke Spijkers:
    14 augustus 2019
    Fijn dat je je wandeltocht nu toch kunt gaan maken. Ik wens je veel loopplezier, mooie uitzichten, fijne ontmoetingen en alle andere wensen die je maar bedenken kunt.
  11. Francisca:
    14 augustus 2019
    Super. Geniet ervan. De reis op zich is al mooi, en dan maar kijken hoe ver je komt.
  12. Bernadette:
    14 augustus 2019
    Hé Monique, dat gaat een mooie reis worden! Heel veel succes! Ik blijf je volgen. 🍀
  13. Chris:
    14 augustus 2019
    Heel veel plezier , op deze mooie reis, ook een goed besluit, om het rustig aan te doen, goed bezig Monique, je laat het kopje niet hangen, dit siert je👍 Gr Chris
  14. Wil:
    15 augustus 2019
    Ben benieuwd naar je verhalen!
  15. Toon:
    18 augustus 2019
    Monique, heel veel sterkte bij de wandelingen en op naar Santiago.
  16. Michael Frenkiel:
    18 augustus 2019
    Hey Monique, het duurt niet lang meer voordat je gaat! Het gaat vast lukken! Succes met de laatste voorbereidingen en training!
    Liefs, Michaël
  17. Jolande:
    20 augustus 2019
    Nog een kleine week en dan wandel je al! Zo blij voor jou dat je nu alsnog dit kan gaan doen. Succes met de laatste voorbereidingen! Trots op je😘 liefs Jolande
  18. Hans van Gorp:
    20 augustus 2019
    Heel veel succes en plezier met je wandeltocht van Porto naar Santiago. Geniet ervan... toi, toi, toi
  19. Gesna Heesakkers:
    21 augustus 2019
    Wat fijn Monique dat je alsnog aan dat wandelavontuur kan gaan beginnen. Elke dag is een overwinning, geniet er maar van!
  20. Ellen:
    21 augustus 2019
    Goschi Monique ja gaat ,wat fijn heel veel wandel plezier en sterkte, ook voor de voeten.blijf je volgen!!
  21. Nathalie:
    21 augustus 2019
    Nog een paar dagen! Spannend en leuk. Super fijn dat je deze uitdaging alsnog kan aangaan.
  22. Nol en Ineke:
    23 augustus 2019
    Hoihoi Monique,
    Nu is het bijna zover........
    We wensen jou een heel bijzondere reis toe!
    Geniet ervan!!
  23. Gert du Bois:
    28 augustus 2019
    Hoi Monique,
    De kop is er af. Geniet van alles wat je onderweg tegen komt. Het zal veel zijn. Ben benieuwd naar je ervaringen.
    Succes en sterkte met je voet.

Groet
    Gert