Mist en zon en mist...

29 augustus 2019 - Vila do Conde, Portugal

Vanmorgen fris en fruitig, goed uitgerust op pad gegaan. Het was erg mistig, hoe mooi gisteren de zon onderging, zo verstopt was hij nu.  Gelukkig niet koud, mijn vestje kon meteen uitblijven en de zon kwam al snel tevoorschijn. Het pad liep verder over vlonders die door de duinen voerden. Het loopt erg fijn, zouden ze in Schoorl ook eens over na moeten denken (hè Dorette? 😉). Halverwege de ochtend liep ik twee mede-pelgrims tegen het lijf, één van hen droeg dezelfde rugzak als de mijne en bleek Nederlandse, de andere een Duitse. Gezellig en met hen opgelopen tot aan Vila do Conde, zo'n 19 km vanaf mijn startplek. Daar lig ik nu uit te rusten, in een alberge. Heb een beneden-bed kunnen bemachtigen, wel handig.

Het weer was raar vandaag, de mist kwam regelmatig terug om het even later weer aan de zon over te laten. Zie de foto's.

1. Frans Verbeek:
    29 augustus 2019
    heb je nog geen blaren opgelopen ,want dat lijkt me niet zo lekker lopen hopenlijk heb je elke dag wel een goede slaapplaats want je kan niet zonder een goede nachtrust .groeten doeiiiiii
  2. Judith:
    29 augustus 2019
    Het traject ziet er erg mooi uit! Langs de kust was een goede keus - je komt veel schilderachtige plekjes tegen! En - prima loopafstanden! Morgen weer zo'n dag :-).
  3. Michael Frenkiel:
    29 augustus 2019
    Klinkt goed! Geniet ervan en succes morgen weer!
  4. Catrien:
    30 augustus 2019
    Als het zo blijf met het weer en lopen is het haast een fluitje van een cent grapje. We hebben gisteren nog wel op je geproost. Succes met het verder lopen.
  5. Ingeborg:
    30 augustus 2019
    Goed op weg. Al bijna in Spanje
  6. Irma:
    31 augustus 2019
    Hopelijk blijft het lopen zo positief gaan. En blijf je plekjes vinden waar je goed ed kan slapen.