Over heuvels en door dalen

24 oktober 2022 - Sarria, Spanje

De nacht was vol snurkers, mijn slaap-app meldde dat ik 6 uur geslapen heb. Tijd voor een hotelkamer! Voor vannacht geboekt, samen met Gillian. Gillian gaat vanaf Sarria met de trein naar Santiago om vanaf daar naar Finisterre te lopen. Het gedeelte vanaf Sarria staat erom bekend dar er veel pelgrims bij komen. Om een compostella te verkrijgen moet je namelijk minimaal 100 km lopen en dat is ongeveer de afstand tussen Sarria en Santiago. Ik ga het zien. Mijn planning voor de komende dagen is gemaakt, ik loop morgen en overmorgen ongeveer 10 km per dag (omdat mijn voeten daarna echt zeer gaan doen), dan neem ik de bus naar Lavacolla op ongeveer 10 km van Santiago. Vrijdagochtend loop ik dan naar Santiago, hoop daar nog wat bekende gezichten te zien voor ik om half 2 met de bus naar Porto vertrek.  Zaterdagochtend vroeg vlieg ik naar huis. Ik twijfel nog of ik de 9.7 km naar huis loop of dat ik de bus neem 😅.
Vandaag was overigens een prachtige wandeling, over heuvels en door dalen, groene weides en stroompjes. Af en toe wat miezer, maar niets in vergelijking met de 25 mm van gisteren.  Droge voeten dus 🙏.

1. Mariet:
    24 oktober 2022
    Ik zou straks de bus naar huis nemen want zo mooi als daar, is het hier niet. Veel plezier met het laatste stuk en sterkte met je voeten.
  2. Cecile:
    Prachtige foto’s! Ik kan eventueel je komen halen als je dat wilt ! ☺️
  3. Greet:
    24 oktober 2022
    Veel plezier met de laatste kilometers hopelijk met mooi weer !
    Goeie reis terug ! 🙋🏻‍♀️
  4. Judith:
    24 oktober 2022
    Geniet nog lekker van de laatste dagen op de camino!
  5. Chris:
    24 oktober 2022
    Veel plezier met de laatste km, en een hele goede reis terug.
  6. Wil:
    25 oktober 2022
    Hoop dat je de laatste dagen nog een beetje zon ziet!
  7. Ingeborg:
    25 oktober 2022
    Het gaat snel nu. Wat doe je het goed.
  8. Linda:
    25 oktober 2022
    Geniet van je laatste etappes☀️
  9. Christel:
    26 oktober 2022