Meseta-moeheid en fijne herinneringen

10 oktober 2022 - El Burgo Ranero, Spanje

Redelijk geslapen vannacht, Gillian snurkt een beetje 🤭. We konden met een volle maag vertrekken vanmorgen. Het ontbijt was Donativo, wat betekent dat je mag geven wat je het waard vindt. Ik had nog ongeveer aan 3,50 munten in mijn portemonnee, heb alles in de bus gedaan (anders werd het een briefje van 20 😉). Het ontbijt (als het te verkrijgen is) bestaat meestal uit wat stokbrood met jam, thee of koffie en soms jus d'orange. Zo ook hier... Na een uurtje lopen hebben we ons daarom te goed gedaan aan een lekker chocoladebroodje, wat alle evt grammen die we verliezen door het lopen weer prima aanvulden.
De omgeving is iedere dag ietsje anders, maar inmiddels heb ik het wel een beetje gehad met de uitgestrekte Mesetavlakte. Nog 2 dagen, dan ben ik bij Léon, daarna wordt het anders! Om de eentonigheid wat te verdrijven zingen we weer gezellig. Ik moet veel aan Diana denken op zo'n wandeldagen, dus liedjes die aan haar doen denken ploppen op. Fijn! 💕
Vannacht slaap ik in een "Albergue Menucipal", in een slaapzaal met z'n achten. Na het douchen krijg ik het maar niet warm, ik kruip lekker in mijn warme slaapzak voor een dutje. En nu aan een kop thee (in de keuken ligt van alles dat je mag gebruiken, super!).

1. Mariet:
    10 oktober 2022
    Snurken, eentonig landschap en schamel ontbijtje hoort er bij en is ook onderdeel van de beleving, lijkt me. Hoor mij, alsof ik ervaring heb. Met het zingen je zus herdenken is mooi.
    Zet 'm op.
  2. Irma:
    10 oktober 2022
    💕 De route zingend afleggen lijkt mij een mooie manier. Zo kan Diana je vast ook horen
  3. Christel:
    10 oktober 2022
    Fijn dat je zus er ook bij is, dankzij de omgeving 😘
  4. Chris:
    11 oktober 2022
    Al zingend is heel fijn, ook fijn dat Diana er ook een beetje bij is, nog veel wandel plezier