Morgen ga ik lopen 😊

29 augustus 2020 - Eindhoven, Nederland

De schoenen zijn gepoetst, ingespoten en klaar om kilometers te vreten. De rugzak gepakt met een bescheiden 5 kg aan kleding en andere benodigdheden. Voor wie het nog niet weet: de minitent was me toch iets te claustrofobisch en heeft zijn weg inmiddels gevonden naar een nieuwe eigenaar. Ik ga overnachten bij "Vrienden op de Fiets", bij een lieve oud-collega in het mooie dorp Thorn en bij "tante" Chris en "ome" Gerrit in Heerlen. Dat slaapt waarschijnlijk een stuk comfortabeler en houdt het lopen ook leuk (want: beter uitgerust). Ook mijn geplande route is aangepast, ik loop vanaf mijn eigen voordeur via (alleen) het Pelgrimspad naar Maastricht en pak daar de trein terug. Ik denk er 8 dagen over te doen en heb daarna nog lekker 2 weekjes thuis om aan te rommelen en misschien zelfs die gewilde minibieb weather-proof te maken en op te hangen aan mijn gevel. En wie weet nog een paar mooie dagwandelingen.

Maar, morgen dus! Ik hou de geinteresseerden onder jullie op de hoogte!

1. Jenny:
    29 augustus 2020
    De inhoud van je rugzak ziet wel blauw😉. Maak vele mooie kilometers in het mooie Nederland. Geniet er van.
  2. Monique de Bruijn:
    Mooi blauw 💙
  3. Greet:
    29 augustus 2020
    Nou Monique wens jou droog weer en een plezierige tocht !!
  4. Christel:
    29 augustus 2020
    Heel veel plezier en GENIET vooral
  5. Ingrid:
    Goed bezig Monique!
    Tot dinsdag...gezellig.
  6. Chris:
    29 augustus 2020
    Heel veel succes Monique en tot vrijdag👍👍
  7. Nathalie:
    Veel wandel plezier!
  8. Irma:
  9. Monique de Bruijn:
    😀😀
  10. Irma:
    30 augustus 2020
    'Hela hola houd er de moed maar in......' 😘🥾🚸 succes Mo!
  11. Annelies:
    30 augustus 2020
    Goede reis Monique. Geniet van wat er op je pad komt. Je reisdoel Heerlen is voor mij uiteraard een herkenbare. Heerlen zit in mijn hart, met al zijn mooie en minder mooie herinneringen. Waar ben jij as dinsdag?
  12. Monique de Bruijn:
    Dinsdag kom ik aan in Thorn 😊
  13. Tiny:
    30 augustus 2020
    Mooie route en een prima gezellig adres op dinsdag (spreek uit ervaring😉) toi toi toi🥰.
  14. Mariet:
    30 augustus 2020
    Wat leuk. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier.
  15. Miep:
    30 augustus 2020
    Er zijn veel paden die naar Maastricht leiden.
    De mooiste zijn toch die jij gaat bewandelen.
    Geniet ervan.