Abuela

27 mei 2023 - San Miguel de Meruelo, Spanje

Het was een dag van klimmen en klauteren, tenminste, het eerste deel. Best een beetje eng, het is niet mijn beste vaardigheid...vooral niet naar beneden. Ik was een soort van "abuela" (oma), zeeeer traag. Maar, gelukkig ben ik heelhuids (en -voets) beneden gekomen. Met als cadeautje een prachtig strand waar ik mijn voetjes een heerlijk fris badje heb gegeven. Wat mooi hier! Na het nodige badderen nemen we afscheid van Rosa, zij gaat wat verder dan wij vandaag. Na 3 km over het strand komen we in Noja aan. Waar we, hoe verrassend nog een keer tortilla eten 😋. De laatste kilometers gaan weer langzaam, we trekken de schoenen nog even uit bij een kerkje met bank (in de schaduw) en een fris grasveldje eromheen. Het is de eerste dag die echt warm is en vooral in de middag brandt de zon op onze hoofden. Rond half 4 bereiken we San Miguel de Meruela, waar we iets geboekt hebben. Hostel mèt restaurant, ideaal, hoeven we (bijna) geen stap meer te zetten.
Tina krijgt wat stress...haar knieën werken echt niet mee en ze worstelt met -wel of geen taxi - wel of niet gebruik maken van bagagetransport èn ze heeft al een boeking in Santander. Uiteindelijk lijkt het goed te gaan komen. Morgen lopen we het laatste stuk samen. Ik heb een bed gereserveerd 7 km voor Santander. Het wordt dus ongeveer zo dat ik de 1e dag en de laatste alleen ga lopen 😆 (vooraf werd me nogal een gevraagd of ik deze tocht helemaal alleen ging doen??).

Oh ja, ik zie nu zelf de foto's weer...we kwamen een bijzondere optocht tegen van paarden, ezels, runderen en....kamelen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irma:
    Weer prachtige foto's, Mo
    Zeker die van het strand.
    Succes morgen, ook voor Tina!
  2. Judith:
    27 mei 2023
    Lekker hoor: en zonnetje en zee&strand. Toch wel echt vakantie - ook al denken je voeten daar misschien anders over. Wat een ongelofelijk mooie tocht heb je wederom gemaakt! Succes met de laatste kilometers!
  3. Christel:
    27 mei 2023
    Wat een mooie dag weer. Heer dat strand. Mooie foto's. En 🍡 toch nog even allernieuwste lopen. Geniet morgen van de lastste km
  4. Chris:
    27 mei 2023
    Wat weer een mooie foto’s, en heerlijk het strand,lijkt me zo mooi om dat te ervaren deze wandeltocht,geniet er nog van,lieve groetjes Chris 😘
  5. Mariet:
    28 mei 2023
    Een schitterende omgeving met mooie foto’s.
    Sterkte met het laatste stuk.
  6. Jitta:
    28 mei 2023
    Hele mooie foto's, prachtige omgeving!
    Succes en plezier met het laatste deel 💪
  7. Helma:
    30 mei 2023