Happy Birthday

20 oktober 2022 - Trabadelo, Spanje

Alles was dicht vanmorgen en ik had me niet goed voorbereid, had daarom pas een ontbijtje na ruim 2 uur lopen. Gelukkig had ik nog wat cashewnoten. Vanaf het terras zag ik Gillian aan komen lopen. Ik dacht dat ze flink achterop was geraakt, een leuke verrassing, vooral omdat ze jarig is vandaag. Ik had haar al ge-appt met mijn felicitaties, maar nu kon ik het in het echie doen. We zijn weer eens samen opgelopen, leuk! Ik word steeds vrolijk van haar, ze heeft een goeie humor 😄.
De lucht is steeds erg dreigend, maar wist denk ik van het gat in mijn schoen. Het regende pas toen we binnen waren. Thank God! 😇 Er is geen plaats meer in "mijn" albergue voor Gillian, maar de eigenaar nodigde haar wel uit voor het diner en belde snel met de albergue even verderop om te reserveren. Hij had er ook meteen bij gezegd dat ze jarig was, ze werd onthaald met een "happy birthday" 🎶, zei ze later.
Zometeen lekker eten met z'n allen.

1. Judith:
    20 oktober 2022
    Dat wordt een gezellige avond!! En wat fijn dat de dreigende luchten pas later hun regen lieten vallen. Het leverde wel een mooie (insta) foto op. Lekker relaxen even en dan eet smakelijk.
  2. Christel:
    Prachtig E foto's. Veel plezier vanavond 🥂
  3. Dorette:
    Prachtige foto’s 🤩
  4. Wil:
    21 oktober 2022
    Die dreigende luchten zijn wel prachtig om te zien.Lekker genieten vanavond,ziet er heel gezellig uit.🙂
  5. Ingeborg:
    Gezellig!
  6. Truus:
    21 oktober 2022
    Wel fraai hoor die luchten voor de foto’s