Te veel muggen en tenen

19 mei 2022 - Viana, Spanje

Om 5.15 uur ging de wekker. Het wordt inmiddels zo warm dat het noodzaak is om op tijd "binnen" te zijn. Het was nog lekker koel bij onze start, het was net licht en na een poosje moesten we ons regelmatig omdraaien (we lopen altijd richting het oosten natuurlijk) om de zonsopkomst te zien. Supermooi 😍 De muggen waren ook blij, vers bloed zonder deet. Dat is dus een nadeel, ga ik morgen anders doen.
Het eerste deel was vrij vlak, fijn voor de voetjes. Daarna ging de route over heuvels, op en neer, op en neer. Mijn voeten doen echt zeer, maar met een paar paracetamolletjes is het te doen. Mijn reisgenootje vertelde dat zij bij de aanschaf van haar wandelschoenen de tip had gekregen op de binnenzool te gaan staan om de maat te checken. Toen ik dat net deed, bleek ik 1 teen teveel te hebben. Dat verklaart een hoop.... Ze zijn niet zozeer te klein, als wel te smal. Toch nog even volhouden ermee...
Wat me verrast is de schoonheid van alle dorpjes die we passeren. Veel oude gebouwen, prachtige kerken, sfeervolle straatjes.  Genieten 😊

1. Christel:
    19 mei 2022
    Oh dat verklaart veel voor de pijn aan je voeten. Zit zeker geen schoenmaker die de boel nog wat zou kunnen oprekken. Heerlijk die zonsopgang. Nu gauw de schoenen uit
  2. Judith:
    19 mei 2022
    Joh wat een pech met je tenen! Om & om met de Teva’s misschien? En sterkte met de hitte!
    Maar wat is het mooi zeg! Kijk veel om je heen, en geniet extra van de siestas.
  3. Frans Verbeek:
    21 mei 2022
    hoop voor je dat het goed gaat komen met die schoenen ,sterkte.en zet ,m op .
  4. Frans Verbeek:
    21 mei 2022
    wat bijzonder een kat op je rug ,geweldig,