Onverwachte wending

25 juli 2022 - Eindhoven, Nederland

Vanmiddag heb ik een trein- en busticket naar Noord-Spanje geboekt! 😊 Mijn nieuwe baan bleek me niet te passen. Ik heb daarom ontslag genomen en ben inmiddels aangenomen in de Flexpoule bij mijn oude werkgever. Maar voor ik daar begin, heb ik de maand oktober vrij gehouden om mijn camino verder te lopen. Op 2 oktober stap ik weer in de trein en de 3e loop ik de eerste kilometers vanaf Burgos. Voordat het zo ver is, ga ik mijn nieuwe wandelschoenen nog even goed inlopen natuurlijk. Ik heb er enorm veel zin in! Leuk als je weer virtueel meeloopt 👣.

(Tegen die tijd zorg ik dat de hinderlijke reclames weer onzichtbaar zijn 😉)

1. Jantine:
    25 juli 2022
    Wat vet! Succes met de laatste loodjes voor je vertrek. En succes alvast met je nieuwe, oude baan 😉
  2. Jitta:
    25 juli 2022
    Wat leuk Monique dat je weer verder gaat lopen!
    Jammer dat de baan je niet beviel maar heerlijk om de tijd naar de volgende stap op deze manier te overbruggen.
  3. Daphne:
    25 juli 2022
    Lieverd, wat goed dat je zo goed naar jezelf luistert. Dat zal niet gemakkelijk zijn geweest, maar wel mega bevrijdend denk ik zo. Veel plezier in de flexpoule, wat zullen ze blij zijn met je!! En ik volg het zeker in oktober
  4. Mariet:
    25 juli 2022
    Dat is zeker een onverwachte wending. Goed dat je het hebt geprobeerd en heel fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over nieuw werk. Ja, nieuwe wandelschoenen inlopen zodat deze 3e tocht minder pijnlijk wordt. Goed plan. Als je nog gezelschap zoekt bij het inlopen......
  5. Margriet:
    25 juli 2022
    Goed besluit Monique! En natuurlijk ga ik je weer volgen.
  6. Dorette:
    25 juli 2022
    Goed besluit Monique. Ik ga je zeker volgen.
  7. Catrien:
    26 juli 2022
    Werk dat naar je zin is, dat is heel belangrijk , je moet nog zo lang.
    Maar ik ga weer met je mee lopen.
    Wel in de figuurlijke zin natuurlijk.
  8. Anja:
    26 juli 2022
    Goed bezig Monique, en super dat je weer gaat wandelen. Ik ga je weer volgen en fijn dat we weer collega’s worden. 👍😉
  9. Judith:
    26 juli 2022
    Wat een heerlijk vooruitzicht Monique! Zowel de wissel naar de andere baan als de geplande wandeltocht. We wandelen snel weer.
  10. Chris:
    1 augustus 2022
    Wat goed van jou Monique, daar is het leven te kostbaar voor, vooral je hart volgen.
    Heel veel succes met wandelen..
  11. Netty Goertzen:
    5 oktober 2022