Op mijn sokken

16 mei 2022 - Villatuerta, Spanje

Iedere morgen lijken mijn schoenen ietsje gekrompen, ik had al eerder deze week gedacht aan de aanschaf van iets anders. Vandaag kwam ik in Puente la Reina langs een kleine outdoorzaak en heb daar nieuwe Teva's gekocht. En toen gebeurde er iets waarvan ik altijd gezworen heb het nooit maar dan ook nooit te doen. Niemand verklappen hoor...uiterst geheim: ik heb de sandalen met sokken aan gedaan. Je weet wel, hoe je vader dat deed, liefst zo hoog mogelijk opgetrokken. Oké,  dat hoog optrekken heb ik niet gedaan. Maar de rest dus wel. En weet je...het was een verademing, mijn tenen konden lekker wiebelen en voelden soms zelfs een windje door de sokken. Het extra verrassende effect is dat ik sokken met tenen heb, vandaag waren ze blauw, dus ik was een soort caminosmurf. Ik beloof alle fashionista's onder jullie (en mezelf) dit alleen op de camino te doen 😄.

De Spanjaarden die we onderweg tegenkwamen, vertelden dat dit gedeelte van de route niet zo zwaar was, vergeleken met de Pyreneeën. Dat was ook zo hoor, maar toch...de laatste kilometers wogen zwaar. Mijn batterijen waren zo goed als leeg toen we aankwamen in de alberge in Lorca. Een fijne plek, waar we een 2 persoons kamer hadden gereserveerd. En.....een bordje met daarop "massage, 15 euro", Christel dank dat je die stevige Spanjaard hebt ingeseind 😄 Heb er van genoten!!

1. Mariet:
    16 mei 2022
    Ik had een foto verwacht met jouw teensokken.
  2. Christel:
    16 mei 2022
    Oh was ik er maar bij. 🤣 Ja die Spanjaard he, 😊 (slimmerd) gelukkig hebben we de vertaal app. Je zet in ieder geval een nieuwe trend, tevas met teensokken 🤣🤣🤣🤣
  3. Christel:
    Ik mis een foto 🤣🤣🤣
  4. Monique:
    Niet zo ongeduldig dames 😄
  5. Henny:
    16 mei 2022
    Ik wacht ook op een foto….
  6. Jantine:
    16 mei 2022
    Ik smurf dat je er goed uitsmurft met jouw smurfsokken. En smurf je geen smurfen dat het niet gesurft zou smurfen. Voor morgen, smurf ze
  7. Dorette:
    16 mei 2022
    Ik ga zo gerust met jou wandelen hoor.😂
  8. Judith:
    16 mei 2022
    Wat een verademing zal dat zijn geweest: vrije tenen! En wie weet zet je een nieuwe trend op de camino ;-).
  9. Wil:
    17 mei 2022
    Ha ha leuk verhaal van die sokken,wat zullen je tenen blij zijn geweest!🧦👣
  10. Catrien:
    17 mei 2022
    Je kan het hebben de sandalen met teensokken. Het match wel met elkaar en het voornaamste is: Als het maar lekker loop:
  11. Ingeborg:
    Een foto van de stevige Spanjaard? 😉