Nieuwe ervaring en mijn credencial

27 augustus 2019 - Porto, Portugal

Dat was een belevenis, slapen met z'n zevenen (ik kreeg later op de avond nog een bovenbuurvrouw). Ik was om een uur of tien wel klaar met de dag en ging lekker vroeg plat. Maar ik had al verteld dat ik veruit de oudste was....en de jonkies gaan op stap 😛 en komen dan halverwege de nacht binnen. Niet met veel herrie hoor, maar ik was toch wakker. En twee anderen moesten naar het vliegveld denk ik, die stonden om half vier op. Maar tussendoor heb ik goed geslapen 😁. Ik had me voorgenomen om een citytour te lopen die ik op internet gevonden had.  Maar eerst naar de kathedraal om een credencial te kopen. Op de één of andere manier een mooi emotioneel moment, nu wordt het echt.  Meteen een Jakobsschelp gekocht, die hang ik aan mijn rugzak, hèt teken van een pelgrim. Het opent vaak deuren heb ik begrepen. Ik ben er klaar voor. De route die ik wilde volgen was ik al snel kwijt, ach...nu is dat nog geen probleem, ik loop wel naar waar het mooi/leuk/interessant is.

1. Ingeborg:
    Mooie stad☺
  2. Judith:
    27 augustus 2019
    Vanaf morgen begeleidt de schelp jou! Mooi.
  3. Nathalie:
    Mooi!
  4. Catrien:
    28 augustus 2019
    Nu is het echt voor het egje, met je Jacobsschelp en je credencial. Succes en geen slapeloze nachten hopelijk.
  5. Wil:
    28 augustus 2019
    De kop is er af,een fijne eerste wandeldag morgen!
  6. Frans Verbeek:
    28 augustus 2019
    ik heb je foto,s bekeken het lijkt me een prachtige omgeving daar ik hoop dat je van deze trip heel veel gaat genieten .en vergeet niet foto,s te maken he , ik wens je alle goeds toe,doeiiiiii
  7. Arno Lammers:
    31 augustus 2019
    Jammer dat we niet meer hebben af kunnen spreken in Porto. Was onze laatste dag de 27e. We hebben tien fijne dagen gehad in Porto. Mooie foto’s van onze plekken in die stad.