Camino-zin

14 oktober 2022 - Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje

Primeur: vandaag gewandeld met een Nederlandse vrouw die gewoon in Nederland woont. Fijn om samen te lopen, want de route loopt weer voor een groot deel langs de drukke weg. We hebben genoeg te kletsen, Brenda werkt ook in de zorg. Na 11 km houdt ze het voor gezien, de hangmat lonkt. Ik loop nog zo'n 5 km door en klop aan bij een wat duurdere, maar zeer sfeervolle albergue. Douchen, wassen, reislog schrijven, heerlijk op een luie bank op een veranda. Ik had wat fruit gekocht onderweg. De tijd tussen lunch en diner is vaak te lang voor mij, en de druiven zijn heerlijk zoet hier.
Het laatste stuk vandaag was al weer iets meer zoals ik de camino graag zie en als ik de route bekijk op de kaart, wordt het vanaf nu echt beter! Zin in! Maar eerst lekker luieren in de zon ☀️.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jitta:
    Leuke foto's!
    Nog veel plezier 💪
  2. Judith:
    14 oktober 2022
    Mooi plekje gevonden hoor - fijn! Jezelf én je voeten mag je zeker verwennen na al die kilometers. Hoe is het ermee, met je voeten? Geniet nog lekker van de zon!
  3. Ingeborg:
    14 oktober 2022
    Lekker weertje, genieten!. Hier heeft het bijna de hele dag gemiezerd. Bijna alweer een week erop zitten en de sfeer en zin zit er nog goed in
  4. Christel:
    14 oktober 2022
    Lekker plekje, met goede vooruitzichten 👍
    En geze die poes 🐱
  5. Wil:
    15 oktober 2022
    Fijn al die ontmoetingen onderweg,het mooie van de camino🤗
  6. Hans van Gorp:
    18 oktober 2022
    Ik merk aan je verhaal dat je heel erg geniet van deze wandeling, houwe zo !!
    Veel plezier verder
    Groet Hans.