Moerstaal

26 mei 2023 - Santoña, Spanje

Een ander wandelmaatje vandaag: Rosa uit Nederland. Tina's knieën wilden echt niet vandaag, ze kon een lift krijgen naar onze volgende bestemming. Ik moet zeggen dat het wel fijn was om een dagje in mijn moerstaal te kunnen praten. De route was prachtig en het weer zat vandaag van begin tot eind mee, heerlijk zonnig! Mijn voeten ruiken de stal lijkt het, ze doen inmiddels wel erg zeer tegen het einde van de dag. Mijn linker kleine teen heeft een blaar die niet over wil gaan. Ik masseer wat af....
We eten een hapje op het dorpsplein en proberen onze gewassen kleren droog te krijgen boven een kacheltje. En zo weer lekker naar bed 😴

1. Christel:
    26 mei 2023
    Wat mooi weer zeg. Kun je mij met masseren mooi vervangen in mijn vakantie 😉
  2. Judith:
    27 mei 2023
    Hoi Monique, wat leuk dat je weer aan t wandelen bent geslagen. Ik geniet weer van je leuke verhalen & mooie foto’s.🙂 Met wat vertraging, wens ik je nog heel veel plezier in de resterende dagen. Geniet ervan!❤️ Veel liefs, Judith☀️☀️☀️
  3. Greet:
    27 mei 2023
    Mooie foto’s alweer … 👍🙋🏻‍♀️
  4. Arno:
    28 mei 2023
    Prachtig, groetjes vanuit ons Ardennenclubje in Nederland dit jaar. Wij gaan straks wandelen.