Testdag

15 mei 2022 - Uterga, Spanje

Vandaag een goede testdag voor het wandelen met twee stokken. Veel op en neer en vooral het laatste stuk neer, neer en nog meer neer. Een pad met veel losse stenen, erg vermoeiend.  De tweede stok kwam goed van pas, geen spijt van de aankoop. Onderweg kwamen we een stel Braziliaanse vriendinnen tegen die we al kennen vanaf Orrison. "Joehoe!" Nu onverwachts omdat we een dagje rust hadden gehad in Pamplona. Energie voor 10 hebben ze, erg grappig (en druk 😆).
Nu hang ik lekker met de beentjes omhoog in een hangmat. Morgen vroeg op, ontbijt om half 7. Omdat het erg warm is, is dat best verstandig, dan zijn we met ergste hitte op de plaats van bestemming.
Stand van de voeten: 3 blaren.
Stand van de spieren: massage zou fijn zijn 😅

1. Judith:
    15 mei 2022
    Wat een schitterende dag weer! Met mooi weer en leuke ontmoetingen. En tsja, ook op & neer. Succes met de blaren, hopelijk houd je ze onder controle!
  2. Christel:
    15 mei 2022
    Kom eraan. De olie staat al voor je klaar 🍀 klinkt weer heerlijk en voor vannacht zou ik zeggen, blijf lekker liggen
  3. Anja:
    16 mei 2022
    Ha die Monique fijn dat je zo geniet van alles, en erg leuk om je te volgen. Fijne wandeling vandaag 😎👍💪
  4. Mariet:
    16 mei 2022
    Mooi landschap en nog prachtig groen. Alleen jammer van die blaren maar dat komt wel weer goed.
  5. Greet:
    16 mei 2022
    Mooie plaatjes van je tocht ! Hopelijk gaan de voetjes zich aanpassen !
  6. Ingeborg:
    16 mei 2022
    Wat ziet het er goed uit. Ik geniet van je verhaal en foto's 😀